CEWE Fotószolgálat
Bevásárlókosár:
Ön itt van: Szállítási & fizetési módok
Karácsonyi rendelési határidők

Elérhetőség

Telefonon és

Emailben egyaránt
Hétfőtől vasárnapig!
Szolgáltatásaink
Munkanapokon
elérhető ügyfélszolgálat
Ellenőrzött minőség
Többszörös tesztgyőzelem
Zur Bestellsoftware

Szállítási & fizetési módok

Megrendelési módok


  • online, a weboldalon keresztül
  • a weboldalról ingyenesen letölthető Fotóvilág rendelőszoftverrel
  • iOS és Android rendszereken elérhető mobil applikációval

Szállítási módok


  • személyes átvétel
  • házhoz szállítás
  • FOXPOST csomagautomata

Személyes átvétel:


A megrendelés során, a bejelentkezést/regisztrációt követően az üzletkereső funkció segítségével könnyedén kiválaszthatja az üzletet, ahol átveheti a fényképes terméket. Keresse meg és válassza ki a legközelebbi üzletet irányítószám vagy helységnév alapján!


Házhoz szállítás:


Szeretné otthon vagy a munkahelyén átvenni a megrendelt fényképes terméket? A megrendelés során, a bejelentkezést/regisztrációt követően válassza a kényelmes házhoz szállítást!


Partnerünk:



Partnerünk elérhetőségei:


Telefonszám: +36 1 802 0265
E-mail: info@gls-hungary.com

A GLS ügyfélszolgálata munkanapokon 7 és 20 óra között fogadja hívását.


Mikor történik a kiszállítás?


A fényképes termékek az elkészülésüket követő munkanapon kerülnek kézbesítésre. A GLS hétfőtől péntekig, munkaidőben kézbesít 8 és 17 óra között.


Hol találhatok meg bővebb információkat a csomagomról?


Csomagkövetés » a GLS weboldalán elérhető csomagkeresés funkció a nap bármely szakában elérhető. A kereséshez szükséges csomagszámot a fényképes termék elkészülését visszaigazoló e-mailben találhatja meg. A keresést követően a csomagtörténet azonnal megjelenik – sikeres kézbesítés esetén az átvételi elismervénnyel együtt.


A kiszállítási napon nem tartózkodom a szállítási címen. Mi a teendő?


Amennyiben változtatni szeretne a kiszállítás helyén, vagy időpontján, azt a kézbesítést megelőző munkanapon teheti meg a csomagom.eu weboldalon. A módosításhoz szükséges jelszót a GLS csomag információ visszaigazoló e-mailben találhatja meg.

3 sikertelen kézbesítési próbálkozás után a csomag visszakerül a szolgáltatóhoz.


Mennyibe kerül a házhoz szállítás?


A házhoz szállítás díja a csomag súlyától függetlenül bruttó 499 Ft.
10.000 Ft feletti rendelés esetén a házhoz szállítás ingyenes!


» FONTOS: transzferköltség különböző termékkategóriák rendelése esetén «


FOXPOST csomagautomata:


Állandóan mozgásban van, nem tudja otthon átvenni a rendelését? Kérje megrendelését a FOXPOST csomagautomaták bármelyikébe!



Partnerünk elérhetőségei:


Telefonszám: +36 1 999 0369
E-mail: info@foxpost.hu
Weboldal: www.foxpost.hu


A FOXPOST ügyfélszolgálata munkanapokon 9 és 21 óra között fogadja hívását.


Mikor helyezik a csomagot az automatába?


A fényképes termék az elkészülést követő munkanapon kerül elhelyezésre a csomagautomatába.


Hol találhatóak FOXPOST csomagautomaták?


A FOXPOST csomagautomaták bevásárlóközpontokban érhetőek el. Országosan már több, mint 60 csomagautomata működik, mely szám csak folyamatosan bővül!


Milyen fényképes termékek kérhetőek FOXPOST csomagautomatába?


Az elhelyezendő csomag maximum 60x36x62 cm nagyságú lehet.


Hogyan jutok hozzá a megrendelt fényképes termékhez?


Mind az online, mind a CEWE Fotóvilág rendelőszoftverrel történő rendelés során könnyedén kiválaszthatja a legközelebbi FOXPOST csomagautomatát, az átvételi pont kereső segítségével. A kiválasztást követően kérjük, írja be a mobilszámát az adott mezőbe – ez eltérő lehet a regisztráció során megadott telefonszámtól. A csomag elhelyezéséről egy értesítő SMS-t fog kapni, benne egy kóddal, mellyel kinyithatja a csomagot rejtő automata ajtaját.


Mennyibe kerül a fényképes termékek átvétele a FOXPOST csomagautomatákból?


Az átvétel díja bruttó 499 Ft.


10.000 Ft feletti rendelés esetén az átvétel ingyenes!


» FONTOS: transzferköltség különböző termékkategóriák rendelése esetén «


Fizetési módok:


Személyes átvétel esetén:


Az elérhető fizetési módok üzletenként változóak. Erről információkat közvetlenül az átvételi pontként kiválasztott üzlettől szerezhet.


Házhoz szállítás esetén:


Utánvét


Utánvét választása esetén a megrendelt termékek árát a futár számára szükséges kifizetni a rendelés kézbesítésekor, a szállítási díjjal együtt. A fizetési mód kiválasztásával számlázási címtől eltérő szállítás cím megadása nem lehetséges.


Bankkártya


A bankkártyás fizetés mind online, mind Fotóvilág rendelőszoftverrel történő rendelés során is lehetséges - Visa és Mastercard kártyák használatával. Az összeg levonása a számláról a fényképes termék tényleges gyártása után történik meg, nem a rendelés leadás pillanatában. Amennyiben megrendelése sikertelen az összeg csak zárolva lesz a számláján, nem kerül levonásra. Ezen fizetési mód kiválasztásával lehetősége van a számlázási címtől eltérő szállítási címet beállítani.


FOXPOST átvételi pont esetén:


Utánvét


Utánvét választása esetén a megrendelt termék árát a helyszínen, bankkártya terminálon keresztül egyenlítheti ki a szállítási díjjal együtt.


Bankkártya


A bankkártyás fizetés mind online, mind Fotóvilág rendelőszoftverrel történő rendelés során is lehetséges - Visa és Mastercard kártyák használatával. Az összeg levonása a számláról a fényképes termék tényleges gyártása után történik meg, nem a rendelés leadás pillanatában. Amennyiben megrendelése sikertelen az összeg csak zárolva lesz a számláján, nem kerül levonásra.

*Az árak ajánlott fogyasztói árak és az ÁFA-t tartalmazzák.

Az oldal további használata esetén beleegyezik a cookie használati szabályzatunkba. Az így nyert adatokat az Ön azonosítására nem, kizárólag szolgáltatásaink javítására használjuk fel.
Bővebb információkat ITT talál.